Arabistan, Hayber, Fedek civarında, Abdullah bin Osman ve Süleyman bin Es'ad'a âit Recep 128/Mart-Nisan 746 Tarihli erken İslâmi dönem kaya yazıtı ve tercümesi

 




Arabistan, Hayber, Fedek civarında, Abdullah bin Osman ve Süleyman bin Es'ad'a âit Recep 128/Mart-Nisan 746 Tarihli erken İslâmi dönem kaya yazıtı ve tercümesi


Bu çok değerli paylaşımlarından dolayı د. عبدالرزاق الرميحي

@alrromehi  ve   إ.عيد الصحيفي  @LiveiWwcn 'ye teşekkürü borç biliriz


شكراً جزيلاً للسيد د. عبدالرزاق الرميحي

@alrromehi

و

ابويوسف الصحيفي
@LiveiWwcn

لأجل تغريداتهما و مشاركاتهما و قراءتهما القيّمة للنقوش الإسلامية المبكّرة




انا عبدالله بن

عثمن اسئل الله (الجنة)


انا سليمن

بن أسعد

اسئل الله 

الجنة و كتب

في رجب  سنة ثمان

و عشرين و مأية


Ben Abdullah bin Osman, Allah'dan (Cenneti) diliyorum/istiyorum.


Ben Süleyman bin Es'ad Allah'dan Cenneti diliyorum/istiyorum. Ve (bunu) Recep yüz yirmi sekiz senesinde yazdı.





Yorumlar

Popüler Yayınlar