Arabistan, Tebuk-Hisma/ حسمی 'da Ashâb-ı Kirâmdan, Hadis Râvisi Ubeyd bin Muhsin Ebu Seleme El-Ensari (R.A) 'ye âit erken İslâmi dönem kaya yazıtı ve tercümesi

 




Arabistan, Tebuk-Hisma/ حسمی 'da Ashâb-ı Kirâmdan, Hadis Râvisi Ubeyd bin Muhsin Ebu Seleme El-Ensari (R.A) 'ye âit erken İslâmi dönem kaya yazıtı ve tercümesi

 

Bu çok çok değerli paylaşımlarından dolayı  العلاEl-Ula'daki dostumuz   Abdullah El-Belevî

 هواوي

@AB_M_ALBALAWI ‘ye teşekkürü borç biliriz

 

 

شكراً جزيلاً للسيد  هواوي,  عبد الله البلوي

@AB_M_ALBALAWI

لأجل اكتشافاته و تغريداته و مشاركاته و قراءته القيّمة  للنقوش الاسلامية المبكّرة

 





انا عبيد بن محصن الانصري أحب المدينة حسبي عليه توكلت

Ben, Ubeyd bin Muhsin El-Ensarî. Medine'yi seviyorum. Ben ancak, O'na (Allah'a) tevekkül ettim. (Bu da) bana yeter.


Yorumlar

Popüler Yayınlar